Gyakran ismételt kérdések
Az alábbiakban választ talál a leggyakrabban feltett kérdésekre:
MELY TERMÉKEKET KÍNÁL A WALLFLUENT.HU SHOP?
Üzletünkben üveg- és vászonfestmények, konyhai panelek, konyhai táblák, konyhaburkolatok és üveg faliórák széles választékát kínáljuk eredeti mintákkal.
HOGYAN TALÁLJUK MEG A MEGFELELŐ GRAFIKÁT?
A boltban használhatja a keresőt a kívánt kifejezések beírásával vagy a létrehozott kategóriák segítségével. Ha bármilyen problémája van a kép kiválasztásával, bármikor kapcsolatba léphet tanácsadóinkkal a +48 32 700 37 99 -es telefonszámon vagy e-mailben a [email protected] címen.
HOGYAN KELL RENDELÉST LEADNI?
A rendelési folyamat nagyon egyszerű! Ha megtalálta a kedvenc termékdizájnját, csak annyit kell tennie, hogy a KOSÁRBA TÖLTÉS gombra kattint. Ezután egyszerűen töltse ki a megrendelőlapot és fizessen. Ha bármilyen problémája van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
HOGYAN FIZETHETEM KI A RENDELÉSEMET?
A megrendelés kifizetése biztonságos online fizetésen keresztül történik, azaz: PayPal, elektronikus pénztárca, bankkártya vagy utánvétes fizetés (a futárnál).
MENNYI AZ ÁTFUTÁSI IDŐ?
Minden termék rendelésre készül. A teljesítés a rendelés és a fizetés visszaigazolása után kezdődik, és 2 munkanapot vesz igénybe. A teljes feldolgozási idő jellemzően 4-7 munkanap.
HOGYAN TÖRTÉNIK A LENGYELORSZÁGI ÉS A KÜLFÖLDI SZÁLLÍTMÁNYOK KEZELÉSE?
Belföldön és külföldön is futárszolgálattal szállítunk. A szállítási idő általában 4-7 munkanap.
MENNYIBE KERÜL A MEGRENDELÉS?
Az ár minden alkalommal a termékoldalon jelenik meg. A szállítási költségeket minden egyes megrendeléshez hozzá kell adni.
MI A TEENDŐ, HA A CSOMAG MEGSÉRÜLT?
Ha bármilyen sérülést észlel a csomagoláson, amikor átveszi a csomagot a futártól, mindenképpen bontsa ki a csomagot a futár jelenlétében. Ha a termék is sérült, azonnal készítsen kárbejelentést a futárral. Ezt követően küldje el a [email protected] címre a sérülésről készült fotóval együtt. Amint megkaptuk a kárbejelentést, új, teljes minőségű terméket küldünk Önnek.
HOGYAN LEHET PANASZT TENNI?
Ha a kiszállított termék nem felel meg a megrendelésének - nem megfelelő a méret, a keret, az anyag, vagy a megrendelése nem teljes, kérjük, azonnal értesítsen minket! Küldjön egy e-mailt a [email protected] címre, csatolva a hibáról készült fényképeket. Amint panaszát elfogadjuk, elküldjük Önnek a megfelelő terméket, vagy visszatérítjük a pénzét.
VAN-E LEHETŐSÉG A MEGVÁSÁROLT TERMÉK VISSZAKÜLDÉSÉRE?
A Wallfluent.hu áruház 14 napot biztosít a szabványos termékek visszaküldésére. Ne feledje azonban, hogy a visszaküldött termék nem lehet sérült vagy használt. Csatolja a vásárlást igazoló bizonylatot és az Ön személyes adatait a számlaszámmal együtt, amelyre a visszatérítést kell teljesítenünk. A pénzét a termék és a szükséges információk beérkezésétől számított 10 nap elteltével visszatérítjük.
LEHETSÉGES EGYEDI MEGRENDELÉS LEADÁSA?
Ha nem találja a honlapunkon, amit keres, írjon nekünk! A nem szokványos megrendelések megvalósítása öröm számunkra! Módosíthatjuk a tervet (szín, minta), vagy elkészíthetjük a terméket az Ön által megadott rajz alapján (ne feledje azonban, hogy a nyomtatáshoz használt képeknek a lehető legjobb minőségűnek kell lenniük). Ha bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a [email protected] e-mail címen vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. Felhívjuk azonban a figyelmét, hogy az egyedi megrendelések nem visszaválthatók.
KAPHATOK KEDVEZMÉNYT?
A hírlevélre való feliratkozással egyszeri -800 huf kedvezményt kaphat.
HA MÉG KÉRDÉSED VAN, ÍRJON NEKÜNK!